افتتاح پایگاه اورژانس بانوان در خمینیشهر؛ گامی نوین در ارتقای خدمات فوریتهای پزشکی
۱۲ خرداد ۱۴۰۵✓ صبح امروز پایگاه اورژانس بانوان شهرستان خمینیشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهرهبرداری رسید. در مراسم افتتاح این مرکز معاون فنی و عملیات اورژانس پیشبیمارستانی استان اصفهان، حجتالاسلام والمسلمین نقدعلی نماینده مردم خمینیشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، امام جمعه خمینیشهر، خانم دکتر براتی مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.
🔹هدف اصلی از راهاندازی این پایگاه، توسعه خدمات فوریتهای پزشکی، ارتقای پوشش امدادی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان بهویژه بانوان اعلام شده است. مسئولان حاضر در این مراسم بر اهمیت توسعه زیرساختهای سلامت و خدمات اورژانس پیشبیمارستانی تأکید کرده و افتتاح پایگاه اورژانس بانوان را گامی مؤثر در جهت تسهیل دسترسی مردم به خدمات تخصصی فوریتهای پزشکی و افزایش سطح رضایتمندی آنان دانستند.
♦️لازم به ذکر است که با اضافه شدن این پایگاه تعداد پایگاههای اورژانس پیشبیمارستانی فعال در شهرستان خمینیشهر به ۱۱ پایگاه افزایش یافته است. که پیش از این، این شهرستان دارای ۱۰ پایگاه اورژانس پیشبیمارستانی و ۲ واحد اورژانس موتوری فعال بود.
♦️گفتنی است در سال ۱۴۰۴ اورژانس پیشبیمارستانی خمینیشهر در مجموع ۲۱۳۲۰ ماموریت امدادی را به شهروندان این منطقه ارائه نموده است.