رفتن به محتوای اصلی
x

🔰نشست روشنگری و تبیین جایگاه انتخابات در شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر

✅️روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ جلسه تبیین و روشنگری در زمینه حضور همگانی در انتخابات با حضور مدیریت و کارکنان ستادی شبکه بهداشت و درمان و آقای صفاری(هادی سیاسی )در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

✅️ در ابتدای این نشست دکتر شریفی مدیر شبکه با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت مشارکت همگانی در این انتخابات افزود: همه باید برای ترغیب مردم جهت حضور پرشور در این انتخابات تلاش کنیم. ایشان با اشاره به نقش خانواده بزرگ حوزه سلامت شهرستان بر لزوم  روشنگری و جهاد تبیین در بین کارکنان تاکید نمودند. 
دکتر شریفی این انتخابات را به جهت تلاش دشمن برای عدم حصور مردم در انتخابات مهم و حیاتی دانست.
✅️در ادامه آقای صفاری( هادی سیاسی)  با استفاده از آیات قرآن در زمینه اهمیت حضور وهمراهی مردم در اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر لزوم مشارکت همگانی در انتخابات به عنوان یک وظیفه دینی و ملی اشاره نمود.
وی افزود ؛انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است. دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت در جامعه است.
صفاری گفت؛سه اصل مهم انتخابات شرکت در انتخابات ،تشویق مردم به شرکت در  انتخابات و انتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده مجلس است .
📝در پایان جلسه کارکنان به پرسش و  بیان مسائل روز انتخابات پرداختند و هادی سیاسی به پرسش‌های مطرح شده از سوی کارکنان پاسخ دادند.